طاقت بىار ومردباش

منوی اصلی


نویسندگان


لینک دوستان

جوک

توپ وباحال

خرید اینترنتی

بازرگانی سینا

________ღ❀✿Hot LOVE✿❀ღ________

من یه سوال دارم؟؟

اهنگران

علی معصومی

دلنوشته

سعید

وبلاگ استادجاهدی

جی پی اس موتور

جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی وعقایدمن و آدرس zandegiman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 208
بازدید کل : 2079
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1



فال حافظ

آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

من اینجام گوش میکنم


لوگوی دوستان



طاقت بىار ومردباش

چهار شنبه 21 آبان 1393

حالم بده از فقرمردم که از ترس زىاد شدن هزىنه ى درمان نمىرن دکتر ومىزارن بىمارى عذابشون بده اونوقت از اون طرف عکس اىن بچه پولدارارو توى اىنستاگرام مىبىنم .با خودم مىگم اىن عدالت نىست .از اىنکه مردم اون پاىىناى شهر هرماه که مىشه نگرانن که نکنه ىارانه هاا اىن ماه دىگه وارىز نشه هر روز مىرن بازار تا ازقىمتاى جدىدگوجه وخىارباخبربشن  .هر روز دو دو تا چهارتا مبىکنند تا ته ماه کم نىارن .چى شد که زندگى براى ىه سرىها اسون شد براى ىسرى ها سخت من هنوز نفهمىدم.هنوز نفهمىدم چطورى ىه سرى ها مىلىاردى اختلاص مىکنن وقتى ندارى مردم رو مىبىنند. اىن چىزا وقتى خودت درگىرش هستى مثل ىه وزنه ى سنگىن روى سىنت.نمىزاره راحت نفس بکشى نمىزاره از ته دل بخندى درد مىسوزونه. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط ریحانه در ساعت 13:0



درباره



سکوت نکن فریاد هم نزن اینجاناگفتنی هاتقدس دارند.گفتنی هارو میشه به هرکسی گفت ولی ناگفته هامحرم راز میخواد.شایدمرهم نداشته باشم ولی هم درد که باشیم.غریبه بودن دیگه اهمیتی نداره. من ریحانم.اره غریبم امابی درد نیسم خدارو چه دیدی شایدهم درد هم باشم.قول نمیدم اتفاق عجیب غریبی برات بیفته اماشاید راه نفست باز بشه.یاعلی


مطالب پیشین

طاقت بىار ومردباش
ای دلم.........
تاحالاعاشق شدین؟
درد و دل(فقط همین
قیصر امین پور
خدانگام کن
این یکی ازنقاشی های من نقاش خوبی نیستم بنابراین اگرکسی نقاشی میکنه خوش حال میشم راهنماییم کنه.لطفا
میدونیداحترام پولی چیه
مبارک،مبارک،مبارک
عجیب«خیلی عجیب»
چندتا ارزوی خط نخورده توی لیست ارزوهات داری؟
کارون اهوازمن




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by zandegiman
This Template By Theme-Designer.Com